€uro1299 Evet CNN.com da yapılan ankete katılalım her ne kadar bu oylama bizi olimpiyatlara sokmasada kamuoyuna duyuralım. 2012">http://edition.cnn.com/2004/SPORT/01/16/olympic.bids/index.html>2012OLİMPİYAT ANKETİ
showman 141000 kişi bizim ülkeye oy atmış. Bayağı kişiden destek var, ya da çok sayıda Türk biliyor bu siteyi.
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: showman 141000 kişi bizim ülkeye oy atmış. Bayağı kişiden destek var, ya da çok sayıda Türk biliyor bu siteyi. öğrenen zaten msn listesindekilere dağıttı ;)
cekibico millet boşverin 2016 yı alalım, havana ya oy verin.. Bakalım Cuba ya ne gibi bi tepki gelicek amariha'dan..
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: Hasansas1905 yaa bu galiba 2-3 ay öncede verilmişti. evet önceden beri var da bu anket ne zaman bitecek...
demon1c iyide 2. oyu kabul etmio nasıl 3-4 defa weriosunuz anlamadım ... oy werdim 141829 oldu sora bi daha werdim hep aynı kaldı