arkadaşlar biraz uğraşımla yaptım ve bilgisayarımda ne kadar virüs varmış gördüm...size şimdi anlatiim sorunumun ne olduğunu.(ulan 5 dakkikada buldum.keşke burayada bşuna konu açmasaydım.ama iyi oldu herkez öğrensin)
şimdi bilgisayarımda regedit'i açamamamın nedeni doal olarak bir virüs...artık spam mı diyim ne diyim neyse.bende "hijackThis1981.exe" adlı bir program vr.Bu programı temin etmek için
http://www.wilderssecurity.com/supportfiles/HijackThis1981.exe
indirin ve çalıştırın.bu programla sizin bilgisayarınızda çalışna programları görüosunuz.ve biraz aşaıya geldinizmi...
alt alta 2 tane
c:program fileswindowssystem disabled regedit1
adlı virüsü görüosunuz.(ezberimde bu kaldı çünkü dikkat edemedim.öle sildim hemen heycandan)ve onların yanına tik atarak fix chaked diosunuz.bu kadaaar