Neyse arkadaşlar büyütmeyelim bi yanlış anlaşılma olmuş, nette olur böyle vakalar. 5 senedir bu işi yapıyorum ne yanlış anlamalar gördüm. ama benim tuhafıma giden neden birden böyle düşünüldü anlamadım. ayrıca hizliogli özür diliyerek bir olgunluk örneği gösterdi. özürünü aldım tşk ederim arkadaş.