Orjinal Mesajı Yazan: h@s@n_10
yaw abi bunu yapmak iyi bisemi onceden hiç denemedim...yani oyun zevkli mi oluyo yoksa iyice bayıyomu
Eger oyunun gercekciliginden rahatsız olursanız evet bayar.Ama bence oyunun ruhuna ve gercekcilik iddiasına cok sey katan bir ozellik bu.Ornek vermek gerekirse ortega bu ozellik acık oldugu zaman tıpkı gercek hayattaki gibi surekli sorun cıkartıyor,takımından ayrılmak istiyor,takım arkadasları tarafından sevilmiyor ve size bir suru dert aciyor.Bu ozellik acık olmadıgı takdirde oyuncularda sadece good relationships leri gorebiliyoruz yani sadece anlasabildigi oyuncular.Halbuki mutlaka anlasamadıgı oyuncularda olacaktır ve bu ozelligin yaptıgı da bu.Kesinlikle bu sekilde oyunu denemeniz gerek.Ozelligini gorulebilmesi icin yanılmıyorsam yeni oyun baslatılması gerek.