CrimE Beyler ben Recoba ve uzaktan Adriano'yu kullanıyorum. Adriano uzaktan müthiş çakıyo.Kaleyi bulduğunda gol olur ama kaleyi tutturmak zor :( Bi de Mihajlovic cok iyi.Onunla korner e yakın bi yerden gol atmıştım.
*EmPeRoR* Ya ben pes te uzaktan (hatta bi tane de orta sahaya yakin bi yerden)gol attim.Bi tane frikikten gol atamdim ya:(
burak_k85 Arkadaşlar eminim ki Rivaldo'yu kimse denememiştir. Yakın veya uzak farketmiyor. Adam her yerden ve her türlü atabiliyor. Deneyin ve görün. Olympiakos'da oynuyor. Ve bu sadece oyunda değil gerçek hayattada süper bir adam.
foreverkg beckham, veron, adriano... çünkü bana göre gol için önemli olan topun ne kadar hızlı gittiği
Mc.Speedy abi adriano recoba beckam roberto carlos adriano çık ii vuruyor recoba tam bi 90 cı beckam söze gere yok roberto carlos uzaktan sert vuruyor
ZüLFiKâR beckham cok saglam.cunku hem topa gelisi cok gercekci hemde vurusu.gercekcilik ayrı zevk verio
trodin vallah arkadaslar bende frikiklerimi Ergün Pembeyle vuruyorum :sly: adamin saglam sol ayagi var
pierre van86 bazen 87 falanla vuranlar daha iyi vuruyo niye bilmiyorum totti ronaldinho rosicky bu arada rivaldoyu bilmezmiyiz yani we 6 da shevi yle harikalar yaratıyodu heygidi gunler
serhat_akın 9 TABİKİ ROBERTO CARLOS YALNIZ SOL KANATTAN VEYA İŞTE OKANATIN ÇAPRAZINDAN WURDURMAYIN!!!MERAK EDERSENİZ BANA ÖZEL MESAJ ATABİLİRSİNİZ:):);)
for_Reall ben iki kisiyle atarim öndeki dokunur topu one atar we benim yarattiim adamda topa abanir taviye ederim çok sexi oluyor
TollYvEr beyler çift vuruslarda Henry süper atiyor hele 25 35 metre arasi ise tek vurus frikiklerde beckham tabiiki