-houston şu jupiter warya?
-heeeeeee?
-sana girsin ohaohahah , kizdin mi?!
-yooooo...
-o zaman satürn de girsin uhe uhe uheheheh
Houston..
- Efendim abi...
- Aya inmek uzereyiz...
- Hadi hayirlisi...
- Kraterli olandi di mi ay?
- Houston...
- Evet apollo, ay yuruyusunuz bitti mi?
- Bitti bitmesine de bu Ayi Cemal tutturdu gelmisken Amerikan bayragini sokelim, bizimkini koyalim diye, onu ararken kaybolduk, az daha oksijenimiz bitiyordu.
- Buldunuz mu bari?
- Bulduk ama sokemedik, nasil dikmislerse gavurlar... Cemal yarin ay araciyla uzerinden gecmeyi deniyecek...
- Helal olsun aslanlar... Size guveniyoruz...
- Houston...
- Apollo?
- Ya bu Cemal Fener bayragi getirmis yaninda, aya onu da dikmek istiyor, yere de topladigimiz taslardan "Efsane geri dondu" yazdi... ben hayatta terk etmem burayi o bayrak buradayken... bir cim bom bayragi yollayin hemen...
- Merak etme apollo, biliyordum ben o hosafin boyle bisiy yapacagini.. acil oksijen depolarinin oldugu yere bakarsan goreceksin ki oksijen tupleri orada yok... niye? Cunku kardesin oraya anli sanli dev bir GS bayragi koydu..
- Hehe.. buyuksun houston... seni seviyorum...yenilsen de yensen de...
- Apollo
- Buyur houstoncigim
- Venusten tas orneklerini aldiniz mi?
- Aldik aldik, bi suru tasimiz oldu, simdi donmek uzre yola ciktik, 24 saatte yorungeye gireriz..
- Cok iyi bilim adina onemli seyler yaptiniz..
- Ya bisey sorcam houston...
- Sor..
- Neden sadece tas toplattiniz bize, o kadar bocek, cicek vardi, bi de o tek gozlu yaratiklardan da getirseydik?
- Hstir, neden soylemediniz?
- Neyi abi?
- Houston
- Nedir?
- Abi ben cok sIkIldIm burda, su donus tarihini one alalim diycektim
- Olur mu, daha saturn e gidip ornek alcaksiniz
- Abi ben hep ornek almisimdir saturn u zaten, bi an once donelim diyorum
- Ya apollo, bak sinirimi bozma, kitlerim kumanda aletlerinizi burdan, bi daha donmek nasip olmaz
- Ama abi ya
- Sus
Houston bisey sorcam, biz niye topladik bu tasdi kumdu falan, ne yapcaz ki bunlari
- Bilimsel arastirmalar icin, evrenin sirlarini gizlerini ogrenmek icin falan, biliyorsun bunlar bi cok konuda bizleri aydinlatabilir..
- Yani cok onemli seyler bunlar yani?
- Evet apollo, hadi yorungeye girmek uzeresiniz, hazirlanin artik bu arada sen niye soruyon bunlari???
- Valla houston, ben bu ornekleri topladiktan sonra semih abiye vermistim, gemiye koy diye, o da zannetmiski kapiya kadar goturecek,ben ordan alip bagaja koycam, yani senin anlayacagin biz onlari ayda unuttuk galiba...
- Neeee?
- Abi yorungeye giriyoz, sonra konusalim..
- Houston?
- Apollo..
- Houston bisiy diycem ama kapatmak yok..
- Go ahead apollo..
- Houston 10 aydir uzaydayim, burada bu kadar astronot, kozmonot arkadasla irtibatim oldu, yeminle soyluyorum, sen hepsine bes basarsin. seni neden yer ekibine vermisler anlamis degilim.
- Sorma hocam, bir takim politik olaylara kurban gittik, cok buyuk yanlislar yapildi bize
- Sen digerlerinden farklisin, halk adamisin sen. seni seviyorum houston...
- Ben de seni apollo..
- huston... abi oyun yok bu alette ?!?
- anlasilmadi kasif 12.
- yok abi hasim diil... Sevki ben Sevki... hani tanismistik kokteylde?
- ne diyosun kardesim?
- oyun diyorum abi... af buyur kicikirik telefonlarda bile snake var, raketvar.. ayip valla!
- disari cikip istop oynayin siz, anca keser... hadi bakim!
- houston we have a problem
- nası güzelim? neyini kurcaladınız yine aletin? Ellemeyin arkadaşım her yerini.Bana zimmetli alet ben uğraşıcam sonra.
2.
- houston,abi uykum kaçtı ordaysanız muhabbet edelim.
3.
-houston şu jupiter warya?
-heeeeeee?
-sana girsin ohaohahah , kizdin mi?!
-yooooo...
-o zaman satürn de girsin uhe uhe uheheheh
Houston..
- Efendim abi...
- Aya inmek uzereyiz...
- Hadi hayirlisi...
- Kraterli olandi di mi ay?
--------------------------------- ------------------------------------
- Houston...
- Evet apollo, ay yuruyusunuz bitti mi?
- Bitti bitmesine de bu Ayi Cemal tutturdu gelmisken Amerikan bayragini sokelim, bizimkini koyalim diye, onu ararken kaybolduk, az daha oksijenimiz bitiyordu.
- Buldunuz mu bari?
- Bulduk ama sokemedik, nasil dikmislerse gavurlar... Cemal yarin ay araciyla uzerinden gecmeyi deniyecek...
- Helal olsun aslanlar... Size guveniyoruz...
----------------------
- Houston...
- Apollo?
- Ya bu Cemal Fener bayragi getirmis yaninda, aya onu da dikmek istiyor, yere de topladigimiz taslardan "Efsane geri dondu" yazdi... ben hayatta terk etmem burayi o bayrak buradayken... bir cim bom bayragi yollayin hemen...
- Merak etme apollo, biliyordum ben o hosafin boyle bisiy yapacagini.. acil oksijen depolarinin oldugu yere bakarsan goreceksin ki oksijen tupleri orada yok... niye? Cunku kardesin oraya anli sanli dev bir GS bayragi koydu..
- Hehe.. buyuksun houston... seni seviyorum...yenilsen de yensen de...
---------------------------
- Apollo
- Buyur houstoncigim
- Venusten tas orneklerini aldiniz mi?
- Aldik aldik, bi suru tasimiz oldu, simdi donmek uzre yola ciktik, 24 saatte yorungeye gireriz..
- Cok iyi bilim adina onemli seyler yaptiniz..
- Ya bisey sorcam houston...
- Sor..
- Neden sadece tas toplattiniz bize, o kadar bocek, cicek vardi, bi de o tek gozlu yaratiklardan da getirseydik?
- Hstir, neden soylemediniz?
- Neyi abi?
------------------------------
- Houston
- Nedir?
- Abi ben cok sIkIldIm burda, su donus tarihini one alalim diycektim
- Olur mu, daha saturn e gidip ornek alcaksiniz
- Abi ben hep ornek almisimdir saturn u zaten, bi an once donelim diyorum
- Ya apollo, bak sinirimi bozma, kitlerim kumanda aletlerinizi burdan, bi daha donmek nasip olmaz
- Ama abi ya
- Sus
---------------------------------------------------
Houston bisey sorcam, biz niye topladik bu tasdi kumdu falan, ne yapcaz ki bunlari
- Bilimsel arastirmalar icin, evrenin sirlarini gizlerini ogrenmek icin falan, biliyorsun bunlar bi cok konuda bizleri aydinlatabilir..
- Yani cok onemli seyler bunlar yani?
- Evet apollo, hadi yorungeye girmek uzeresiniz, hazirlanin artik bu arada sen niye soruyon bunlari???
- Valla houston, ben bu ornekleri topladiktan sonra semih abiye vermistim, gemiye koy diye, o da zannetmiski kapiya kadar goturecek,ben ordan alip bagaja koycam, yani senin anlayacagin biz onlari ayda unuttuk galiba...
- Neeee?
- Abi yorungeye giriyoz, sonra konusalim..
-------------------------------------
- Houston?
- Apollo..
- Houston bisiy diycem ama kapatmak yok..
- Go ahead apollo..
- Houston 10 aydir uzaydayim, burada bu kadar astronot, kozmonot arkadasla irtibatim oldu, yeminle soyluyorum, sen hepsine bes basarsin. seni neden yer ekibine vermisler anlamis degilim.
- Sorma hocam, bir takim politik olaylara kurban gittik, cok buyuk yanlislar yapildi bize
- Sen digerlerinden farklisin, halk adamisin sen. seni seviyorum houston...
- Ben de seni apollo..
- huston... abi oyun yok bu alette ?!?
- anlasilmadi kasif 12.
- yok abi hasim diil... Sevki ben Sevki... hani tanismistik kokteylde?
- ne diyosun kardesim?
- oyun diyorum abi... af buyur kicikirik telefonlarda bile snake var, raketvar.. ayip valla!
- disari cikip istop oynayin siz, anca keser... hadi bakim!
- houston we have a problem
- nası güzelim? neyini kurcaladınız yine aletin? Ellemeyin arkadaşım her yerini.Bana zimmetli alet ben uğraşıcam sonra.
2.
- houston,abi uykum kaçtı ordaysanız muhabbet edelim.
3.
- houston..
- evet?
- deniyorum abi orda mısınız diye.Yok bi şey.
4.
- Lpg gazı bitti amirim ne yapalım
- yörüngeye otur Allahın malı...
5.
- hüsto abi ruslarla kenetlenme olayı vardı ya.
- evet canım vardı, burda yazıyo raporda.
- hah işte Mehmet nah yaptı camdan,herifler kenetlenmeyiz diyo.
- aferin canım.. ben arıyorum konsolosu.
6.
- hoca şimdi burdaki ekranda malfunction diyor.Ne diyor?
- ee şey.Her şey yolunda siz rahat olun diyor
- haa iyi. kıllanmayalım yani?
- yok devam edin siz.
7.
- Houston, geminin tamponu düştü galiba
alo houston lan, imam bayıldı lekesini çıkarmak için naapmak lazım?
10.
- hüstıııınn,lan biz hakkaten uzayda miyiz şimdi?
- apollo 31, onaylandı.
- vay ... teknolojiye bak bee.
11.
- houston, Ahmet kalemimi aldı vermiyor.
12.
- houston gemi kontolden çıktı.Ne yapmam gerekiyor şimdi.
- orda ana panelde kırmızı bir düğme var görüyor musun?
- evet görüyorum.
- o düğme sana girsin. ahahah
13.
- houston, fener maçı kaç kaç?
14.
- alooo houston...puh puh.....
- dinlemede,, trilili.. tiriliii karın seni aldatıyor.... sen kimsin trili tirili... bir dost... puhpuh ....
15.
- aro aro,arkadaş arıyorum arkadaşşşş.
- apollo napıyosun?
- buluruz belki kafa dengi biri sizden hayır yok.
16.
- houston, ben annemi isterim üeeüeü..
- anlaşılmadi apollo,telsiz hatlarında bir sorun var.
17.
- apollo 21 napıyosunuz orda bu duman da ne?
- mangal yakıyoruz güzel kardeşim.Hapla olmaz ki bu beslenme işi bilememişsiniz siz.
- karbonmonoksitten zehirlenme ihtimaliniz var,derhal söndürün.
- delikanlı adama bi sey olmaz.
18.
- hauston,çekirdekleri nereye atayım
- sağda bi boşluk var
- oeaehae yok oldu bu hauston. David copperfield gibi it oğlu it
19.
- turkship 1a22bc23 motorları kapattınız bi sorun mu var
- yok be hostonciğim jupiter çekiyo zaten boşa aldım fazla yakmasın alet
-huston?
-soyle gene ne var apollo?
-abi aklima takildi, hani su ridvanin altaya attigi muhtesem gol var ya, orda sence kalecinin ayagini kaldirdigini goruyor da mi vuruyor, yoksa rastgele bi olay mi?
-apollo, uzaya gitmis adamsin, sen niye bunlari dusunuyorsun?
-dogru, haklisin!
Bunu komik bir siteden aldım.Küfürleri kaldırmaya çalıştım umarım kalmamıştır..