(Bu mesaji yazmadan önce sunu belirteyim bu gün beni dogumgünüm gereksiz bisey ama olsun:))Bence adamlar data olarak yeni güzel seyler eklemisler mesela hakemlerin profili falan.Bunlar iyi hosta o oyuncu profili resminde 2 sey hosuma gitmedi veya yanlis anladim.
1.WBL ve CBL diye 2 tane yeni pozisyon var bunlar fifada var galiba ama oynamadigimdan pek bilmiyorum. Yani kötü olan bilmedigim pozisyonlar
2.Yine ayni resimde adamin taktik ekrani üzerinde oynayabilecegi yerler gösterilmis o resimden sunu anladimki adami baska yerde oynatamiyoruz eger oyleyse kötü.
Bana bu konuda bilgi verebilirmisiniz??