kartal_omer bildiğim kadarıyla mynet serverlarına hiç bi script girmiyor.. giren bi kactane script vardı onlara karsı önlemler fln almıstı.. yinede siz bilirsiniz..
YeshiL **Mynet'e Artık Hiç Bir Script Bağlanamaz Çünkü Mynet Bunların Önlemini Aldı Sana Sadece Normal Düz Mirc'i Öneriyorum...**
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: Esener Mynet'e Artık Hiç Bir Script Bağlanamaz Çünkü Mynet Bunların Önlemini Aldı Sana Sadece Normal Düz Mirc'i Öneriyorum... evet malesef mynet önlemini aldı