SaW beyler ya wekwel.net in sitesindeki kromponları oyuna eklemenin yolu varmı......bi zahmet anlatırmısınız...
Sailorman89 Orjinal Mesajı Yazan: J_Carew23 Ah bi bilen çıksada sevabına bize anlatsa..... neyi bilen çıksa ??
Sailorman89 Orjinal Mesajı Yazan: J_Carew23 Renkli krampon bmp'lerini oyuna eklemeyi... ya o zor bi olay değil ki.. ortak bi renk paleti oluştur onu kullan...
ByFeNeRLy abi harbiden bende ekLeyemiyorum yerLerini buLdum fakat joyucam opps falan falan yazıyo soldada error yasıyo sinir oLdum bende ekLemek istiyorum wekel.net deki kramponLarı fakat yardım eden yok :( :D
whitebody arkadaşlar türkçe tsl ekledim 2005 fifaya türk takımların ismi portekiz oluyo bjk forma mavi yardım lütfen
bart_ Orjinal Mesajı Yazan: akrepkral17 arkadaşlar türkçe tsl ekledim 2005 fifaya türk takımların ismi portekiz oluyo bjk forma mavi yardım lütfen Konu ile ne alakası var?!
PeSm@NiAc Önce kramponu alın ve graphic studio açın ondan sonra c:program files/konami/pes4/data/o tex afs ye girin oraya ekleyin.Bu kadar kolay.
6630 Arkadaşlar www.wekel.net sitesi iki gündür kapalı vede sitede siyak zemine aynen şu yazıyor Offline due to reaching the traffic limit.Back online: July 1st.Zaten bu site 5 günde bir devre dışı kalıyor her nedense bence bu sitenin sahibi ya kendine dogru dürüst çalışan bir site açsın yada temelli bu işleri bıraksın.
tulumba ben şöyle yaptım doğrumu? g.studio'yu açtım karamponu seçtim üstüne sağ tuşla tıklayarak save yaptım ve hedef olarak 0_text'i gösterdim.sonunda saved been gibi birşey dedi ama olduğundan tam emin değilim doğru mu?