Arkadaslar,
bende 4-5 tane cimbom un tezahuratlari vardir (wav file), bunlari AFS Explorer le WE8LW icine yukledim, winamp da bu tezahuratlari dinledim ve yuksek sesli ve kaliteli cikiyor. Ama oyunda ses daha kisik cikiyor, bu tezahuratlarin seslerini nasil yukseltebilirim acaba?
Kaliteli GS tezahuratlari ariyorum sizde bulanabilirse bana yollarmisiniz lutfen?
festa66@hotmail.com
tessekurler