***ultrAslan*** arkadaşlar philips 52x cd writerım var belki sürekli donanım forumunu gezenler bilebilir. gine aynı sorun hiçbir cd okumuyodu sonra servise götürdüm ve 2 hafta sonra yenisini verdiler ve şimdi gine aynı sorun bakalım bu sefer gine yenisini mivercekler ama nedenini hala anlamadım. bu yüzden de philips ten soğudum bu yüzden bana bir dvd writer önerirseniz ii olur fiyat/performas olarak sölerseniz sevinirim
Darth Vader LG nin 32x ve 52x hizli modellelerini kullad1m.Hiçbir sorunla karsilasmadim.Kesinlikle öneririm.
***ultrAslan*** "bu yüzden bana bir dvd writer önerirseniz ii olur fiyat/performas olarak sölerseniz sevinirim" demiştim sen bana cd writer önerdin!!!!
muzzy..! Philipsin vardı bi aralar 69$ falandı (kutusuz)(DL yazabiliyor) Onu al bulamazsan. NEC öneririm 81$+KDV (DL yazabiliyor)
terran48 arkadaşım bende philips dvd rw aldım aynen dediğin gibi 1-2 dvd yazdım sonra hata vermeye başladı servise verdim yenisi verdiler daha 2 dvd yazmadan oda aynısını yaptı.şimdi geri verip başka bir şey almak istiyorum.artık phipsin optik okuyucularını kullanmam.şimdi keşke lg alsaydım diyorum.
You_Souf valla arkadaşlar ben size kesinlikle lg yi tavsiye etmem ben de lg nin 16x DvD yazıcısı var 2 kere bozuldu değiştirdim ve hala dvd yazamıyorum anlayamadım gitti neroda bi sorun olabilir dediler ama lisanslı nero yazılımı var...Lg olmasında ne olursa olsun....Benim tavsiyem samsung yada sony dvd rw samsung 90 ytl sony 100....
mk38 DVD writerlar için sizlere Benq, Nec ve Pioneer öneririm bende Samsung dvd writer var hiç memnun degilim
koraykosker LG yi bende tavsiye etmem bendede vardı 2 kere değiştirdim sonra çıkardım duruyor öyle. gittim asus aldım mükemmel kullananlar bilirler şaşmayın asustan. ben 1 seneyi geçti alalı 135(125 de olabilir)+KDV