Nowitzki 41 beyler ya bu pes4 ün türkçesi varıd bi ara dosya merkezindeymiş heralde ama şu anda dosya merkezi olmadığı için indiremiyorum.bunu bana gönderebilecek varsa beni msn listesine eklesin msn: furkangoksin@msn.com