Benim attığım freekicklerin %90 gool oluyor!!! hatta lampartla 47 metreden golüm var.
Ama benim favorim RECOBA üstüne tanımam!!! nasıl attığıma gelirsek
eğer topun bombeli gitmesini istiyorsan r2+aşşağı ok tuşlarına basılıtutup sonra şutu attığın metreye göre ayarlayıp falso(sağ-sol yön tuşlarıyla) verimelisin. kaleye normal hızda atmak için r2 tuşuna basılı tutup yine şutu attığın metreye göre ayarlayıp pozisyona ve kullanan adama göre falso verimelisin. topun hızlı gitmesini istiyorsan r1+ileri ok tuşu sonra şut ve falso tuşlarına basmalısın. topun başına iki kişi geçeirmek istiyorsan select tuşuna basmalısın iki defa select tuşuna basarsan topun önündeki adam yer değiştirir üç defa basarsan ilk pozisyondaki gibi topun başında topa vuran adamdan başka adam kalmaz.herneyse pozisyonun yerine göre select tuşuna bastıktan sonra r3 e basıp topun başındaki adamın topu önüne doğru dürtmesinden sonra yukardaki taktiklere göre şuta basarsan gol olmaihtimali çok yüksek.....
daha freekick taktiklerim çok ama bunlar en çok işe yarayanı.
anlatabildiğimi pek sanmıyorum ama iişallah anlatabilmişimdir. kolaygelsin