Orjinal Mesajı Yazan: ismet_nash
tamam kidd e belki haksızlık yapılmış olabilir ama nash kendisinin yanında phoenix li oyuncuları da çoşturdu örneğin amare daha genç olmasına rağmen nash sayesinde çoştu ama sadece nash değildir oda kendini geliştirmiştir.Ve bir de kidd in çoştuğu yıllarda mvp olanlar yanlış hatırlamıyorsam iki sene üst üste duncan ve bir kere de shaq olmuştur ve bunlar da mükemmel oyuncular ama bu sene de aynı adaylar vardı ama nash oldu demek ki burdan da hakettiğini anlıyorum ben bu tabi ki benim görüşüm marbury e gelince de o nets de oynadığı zaman kidd ile takas edildi kidd takımı finallere kadar taşıdı gine bu sene marbury gitti nash geldi nash de aynı şekilde takımını finale taşıdı marbury niye dediklerini ben anlayamadım.nba en iyi guard ı ise nash ve kidd arasında değişir......
Kiddin yanında bu sene kimlerin oynadığına bak bir de nashin yanında oynayanlara bak.Eğer kidd phoenixte olsa nash nj de olsa kiddin yaptıklarının 1/3 ünü yapamazdı. Ayrıyetten suandaki oneal ile 2,3 yıl önceki oneal karıslastıralamaz bile. Kidd nashten 2,3 gomlek üstün bir oyuncu yeterki doğru düzgün bir kadro verin eline.