XII List yayınlanmıştır http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=45779 v2ye eklenmek isteyenler maillerini buraya yazsınlar..
WatCheR Böyle bir liste var zaten.Soccercenter ın msn group u. adresi http://groups.msn.com/soccercenter
XII Orjinal Mesajı Yazan: WatCheR Böyle bir liste var zaten.Soccercenter ın msn group u. adresi http://groups.msn.com/soccercenter benim haberim yoktu ben kabaca oluşturduyorum işte. ayrıca birçok insanın haberi yok herlde..
.ArThuR. Arkadaşlar bu arada bnim pcdeki windows mesenger silinmiş... yeniden yüklemek istiyorum bna link verirseniz sevinirim teşekkürler...:)
XII Orjinal Mesajı Yazan: arthur31 Arkadaşlar bu arada bnim pcdeki windows mesenger silinmiş... yeniden yüklemek istiyorum bna link verirseniz sevinirim teşekkürler...:) http://messenger.msn.com/?mkt=tr burada bulabilirsin...
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: arm@n http://messenger.msn.com/?mkt=tr burada bulabilirsin... yanlız bu msn mesenger o var zaten de bn ayrıca başka bi mail daha var onuda kullanmak istiom onun içinde windoes mesengeri açacaktm ...