öncelikle konuyla alakalı topic kapandıgı icin bu topici acmak zorunda kaldım...
arkadaslarımızın özveri ile yapmıs oldukları bu yama gercekten cok güzel gözüküyor..ama maalesef kurulum texti de dahil olmak üzere..forumlarda kurulum icin cok ayrıntılı bir yazıya rastlıyamadım..tüm partları indirdim ve maalesef pes4 düde silmis bulundum..
yani patchler bana bakıyor ben patchlere...bu TURCA yamasının kurulumu ile ilgili bilgisini AYRINTILI olarak paylasabilecek arkadaslar varsa cok sevinecegim..TESEKKÜRLER...