ridvan155 arkadaşlar oyuna kendi facemizi yapıp aktarma imkanımız varmı yada bir yüz resmini face olarak aktarma bilen varsa çok sevinirim.
zözden +Aktarma yapılırsa nasıl aktarılır ve hangi programlaa.Vede yüzleri hangi programla editliyoruzz. Face lerle uğraşan arkadaşlar lütfen bi cevap yazın.
Black God Tabiki var ama çok iyi o - edit ve photoshop bilmeniz lazım yani lafın kısası her baba yiğidin harcı değil isteyen denesin
Aras_Fuchs ya black god orada adamlar hangi program diye soruyo sende tabiki var photoshop bilmeniz lazım ditosun programın adını niye söylemiyosun da dır dır ediyosun ????
burak35 yavhu beyler bu işi yapanda sonuçta insan şu işin nasıl yapıldığını resimli falan yazıp koyunda bilende sevinsin bilmeyende sevinsin.Güzel şeyler payşarak çoğalır.Bi babayiğit çıksında şu face konusunda son noktayı koysun artıkkkkk!!!!!!