yaaaaaaa , inanmıom yaa bütün gün bu olayla uraştım yetiştiriim die turnuwaya kendimi , bütün herşeyi yükledim ettim en sonunda oyuna başlıcam WDL de göründü ing.de , start a basıom tam yüklemee başlarken b.sayar hata weriyo. Kafayı yicem , necro we makaay ltfn yardım , bi de acaba CM5'in full sürümü yerine FM5'in full sürümü koysanız ?