Orjinal Mesajı Yazan: C.RonaLDo
Beta Dedigim versiyon yani 5.0.3 ve 5.0.5 dosyaları...
Umarım Bi yolu wardır bu hatayı düzeltmenin Kac gündür icim icimi iyiyo Böyle güzel bi Calısmayı Oynayamadıgım icin LÜTFEN YARDIM PLS.!!:=(
Exe versiyonundan veya bulduğun cr**k'tan veya kullandığın exe'den kaynaklanıyor olabilir. Versiyon güncellemelerini yaptıktan sonra bir bak bakalım oyunun versiyonu yükselttiğin versiyon olarak gözüküyor mu?
Yada oyun açılıyor mu?
Eğer hepsi normalse başka bir yerde sorun vardır ama sorun kesin olarak sende çünkü bu patchi çalıştıran insan sayısı çok fazla.