Orjinal Mesajı Yazan: onr1903
hadi leyn!!! bunlar çok saçma hele robotlara gülmekten kırlıdım şu an ölüyorum!!:D:D:D zuhahuaa... robotlar nasıl ortaya çıkacak? gökten mi inecekler? muamuahuhhuahuhauhua!!!
Tabi bundan 70 yıl önce yaşayan birine de gidip, "insanlar Ay'a ayak basıcak", "bi kutu olcak tüm dünyayla iletişim kurabilceksin" vb. şeyler söylese kesin gülmekten ölürdü o da...