cracks Orjinal Mesajı Yazan: hizliolu Çok ilginç bir maç.Yenilseydin üzülürdüm. kuzenisin üzülcen tabi ;):)
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: cracks kuzenisin üzülcen tabi ;):) kuzen değil yeğen şaşırdın heralde hamit :D
Venom bana da oldu ben schalke'yim (doğal olarak) rakibim trabzon adam ofsayttan attı ama acısını çıkarttım 6-2 kazandım maçı