Frostmourne Orjinal Mesajı Yazan: BAMBAM large'da arattım çıkmadı. hangi ülke vatandaşı ona göre... Tommy Berntsen adı zaten...small da bile çıkar
Dabulu denis bergkamp yaşına aldanmayın manyak oynuyor özelikle karşı karşıya çok az kaçırıyor. hemde 750.000 euro ya alabilirsiniz....
juzam leonardo romagnoli san lorenzoda oynuyor ben fenere aldım 70 milyon dolara milana sattım sanırım 8 milyon dolara almıstım bide carlos diogo var zaten yıldız oldugunu real madrid gördü ve aldı uuguaylı
MercilesS Bence en kolay transfer edilen oyuncular takımında huzursuz olan oyuncular. Sürekli piyasayı takip edecen ve takımın da huzursuz olan veya sözleşmesi bitmek üzere olan admları alacan. Mesela Cassano bana bu sayede 18.5 M Pound'a geldi. :D
10UR Aynen öyle bende Fatih sonkaya'yı ki oyunun en sağlam sağ backlerinden birisidir, 400K ya aldım. Normalde 5M veriyordum gelmiyordu. Takımıyla bozuşunca klübü uyumsuzluktan elinden çıkardı adamı.
juzam arkaas gelecekte yıldız olan sorsan surusune bereket ama senin secimin cok kısıtlı bence: crespo gudjonshen veron sabredersen bir sene joe cole
Pierre Van Hooijdonk Orjinal Mesajı Yazan: BAMBAM gilardinoyu kolay transfer ediyosun ama bi ton para gidiyo bence veron çok çok ucuza geliyo Bencede veron hem çok maaş istemiyo hemde ucuza geliyo.
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: Frostmourne Tommy Berntsen adı zaten...small da bile çıkar biliyorum tommy bernsten in adı olduğunu ama çıkmadı işte yalan mı sölices :D:D:D:D
Pentagram_15 Arkadaşlar çıkmayabilir. Bende Cm 03/04'te Adu çıkmıyordu. Herkez bana şaşırıyordu. Ama smallda çıkmıyordu meret işte. Oluyor böyle durumlar.