hadi millet nerdesiniz ya site kapanmadan önce ne güzel bi sürü kişi vardı basket forumuna giren ve mesaj yazan ama site açılalı 3-4 gün oluyor çok hareketsiz görüyorum basket forumunu
kendim , BaRiS_1905 , GaRNeTT_MaNiaC ve GOZİT dışında doğru dürüst kimseyi göremedim nerdesiniz?