SaW sayın arkadaşların stadların çimlerini,filelerini pankartlarını vb... herşeyi nasıl yapıyorsunuz resimli veya yazılı olarak anlatabilecek arkadaş varmı bence anlatılırsa güzelce,ortaya daha iyi stadlar çıkarır beraber paylaşırız...
Fr€Z€ Stadyum yaparken grapcihten exportluyorsun değiştireceğin dosyaları photoshopta açıp editlemeleri yapıyorsun