Benim bir ara şuydu: Büyük Adam
Bu ismi koymamın nedeni ise bana arkadaşımın söylediği, Özdemir Asaf'a ait olan şu şiirdi:
Büyük adam geliyor
Peki bu seni küçükleştirir mi?
Küçükleşip küçükleşmemek senin elinde.
Büyük adam geliyor.
Peki bu senin büyükleştirir mi?
Büyükleşip büyükleşmemek senin elinde.
Büyük adam geliyor.
Peki bu adamın büyüklüğü neresinde?
Seni böyle düşündürmesinde.