HeDo kalan 3 takım da şampiyon olabilir her şey ortada bence geçen sene de lakers in detroite 4-1 kaybederek yenılmesı herkes için surprız di!!
ismet_nash bence bu seri çekişmeli olcak ben sas 4-3 alır diyom ama detroit te sonuna kadar savaşcak.....
ismet_nash evet bu sabah ki maçı detroit 96-79 kazandı ve maçı da süper oynadılar hele bi ara sas kendi sahasından çıkamadı 3 defa üst üste ki bunda da ben wallace un çok büyük payı bu sabah ki maçın kahramanları ben,antoni ve rıp tir bana göre.....