Nowitzki 41 abi bilgisayarında olan benle msnden iritbat kursun göndersin yaws lütfen... ayrıca tamamı olmuyo ama sadece training bölümü olmuyo onu da salla master league oluyo ya ona bakalım biz ... :D msn: furkangoksin@msn.com
oydemir Hee bendekide antrenman da falan türkce olmuyo isteyene yolliyim pm den mesaj atın görüşelim:)