Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavaş
ben izlemedim ama şu kesip doğrama olaylarındansa ..
izleyip çok güzel halimize şükretme olanığımız oluyor.
çat diye sokuyorlar bıçağı boğaza fln ya.
haydaa, kardeşim izlesene, izlemiyosun niye varsayımdan gidiyosun, elinin altında vidyosu varken...
bu arada eğer dediğin şey çeçen-rus asker vidyosuysa onla alakası yok...he eğer ben onu demek istemedim diyosan nasıl bi hayvana bakıp haline şükrediyosun onu anlamadım.... ihihih :rolleye3: