ya millet ufak ufak problemlerinizi firlatmayin ortaya yaa, suat update cikarcam diyor bekleyin ondan sonra hatalarinizi iletin, ve cikis tarihinide herkes soruyor yaa, suat demekki nezaman cikaracagini belirlememis veya belirleyemiyor ki cevap veremiyor az emege saygi edip bekleseniz neolur?!
sadece ellerine saglik demekle olmaz birazda sikistirmayin arkadasimizi, bak bize kuserse kimsede kalmaz bize adam gibi bi patch yapacak :D