TD_Pes4wol selam, Ben TSL Online Ligi aciyorum Türkiye Süper Lig Online League Ben keni Patchimi hazirliyorum Katilmak isteyenler buraya yazsinlar burdaki Yetkiler izin verdigi zaman sayfanan ismi verecem
WatCheR Her türlü site tanıtımınlarınızı site tanıtımı bölümünden yapabilirsiniz.Diğer bölümlerde reklam yapmak yassah :)
Nowitzki 41 ben de girerim de ben de 256 yım (vay be bi cümlede 3 tane bağlaç hepside aynı :D lgsden kafayı yedim hoşgörün)
burakobe 256 kbps ile olmaz o iş :( :( maalesef anca karşındakinin hızı 1024 olcak öyle sadece antreman yapabilirsin maalesef