"Herşeyi yaptım ama olmöuyor arkadaşlar
SAVEDOSYASINI EKLEDİM LOGOLAR ÇIKMADI
O_TEX İ EKLEDİM FORMALAR VE ÇOĞU ÖZELLİK ÇIKMADI
Bunlar sadecxe bende çıkan bir sorun mu acaba?Şuralara bakın anlarsanız

+++Bari türk takımları çıksa......
Lütfen yardım ediinn!!!!!! :mad:
Zaten 3 saatimi aldı :( :(
