Garnett_ManiaC vala şu an 2 tane var biyoloji ve fizik.Ama son sınavlar okunmadı.Biyoloji den 48 fizikten 55 yetio.Fizikten rahat alırım gibime gelioda işte biyoloji??????
mr.spark kardeşler lise hayatım boyunca hep ikamele kaldığım dersler oldu be. ikmale kalmak güsel dir. sizlere kolay gelsin. çalışın
erelfb Allaha şükür ikmale sadece 1 kere kaldıım oda edebiyattan'dı. girdiğim gibi geçtim o sınavdan :)
Last_Blow **Ya benim tam LGS sırası İş Eğitimi dersi 1 gelicek..Bakalım hoca 1 verirse bu dersten yüzüne tükürcem..**
*{Bå®ô$_1905}* Ypma be abi... ikmale klmanın neresi güsel? bn büyük ihtimalle 4 derstn kalcm we yazın tatil ypma ihtimalim zora grdi :(
Engin-gs Tek dersten ikmale kalınınca bişey olmuyo hatta 2 dersten borçlu geçiliyo sen geçtin yani ;)
Garnett_ManiaC Orjinal Mesajı Yazan: Garnett_ManiaC vala şu an 2 tane var biyoloji ve fizik.Ama son sınavlar okunmadı.Biyoloji den 48 fizikten 55 yetio.Fizikten rahat alırım gibime gelioda işte biyoloji?????? İşte budur be hiç bi dersten ikmale kalmıyom.Fizikten 75 biyolojiden 55 i çaktım.Yazın rahat rahat istediğimi yapabilicem .
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: BaRiS_1905 Ypma be abi... ikmale klmanın neresi güsel? bn büyük ihtimalle 4 derstn kalcm we yazın tatil ypma ihtimalim zora grdi :( 4 değil 7 dersten kaldım ikmale... :rolleyes: Ama inşallah af çıkar yoksa kalıcam sınıfta...
CarlosSantana Orjinal Mesajı Yazan: BaRiS_1905 4 değil 7 dersten kaldım ikmale... :rolleyes: Ama inşallah af çıkar yoksa kalıcam sınıfta... off be hocam senin işin çok zor ya inşallah af çıkar
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: CarlosSantana off be hocam senin işin çok zor ya inşallah af çıkar Inşallah , valla son 2 yılda çıktı ama bu yıl çıkmıcak diyolar :,(
Marty arkadaşlar eğer 2 dersten kalırsan birini kurtarınca otomatikmen diğeride kurtuluyomuş öle bi şi duydum doğrumu :confused: