Orjinal Mesajı Yazan: GOZİT
şu an için wade bir kobe diil ve zaten shaq ta eski şak değil
(Biraz kopya cekmenin kimseye zararı olmaz.)
Ama birde soyle bir şey var.Shaq yokken Wade Play-off oynuyordu yine.Ama shaq yokken kobe oynayamadı.(Soyledigim den fazla mana cıkmıyor ama..)