cihanpgs Kendim hazırladığım bi yama...yani biyerden bulmadım.. indirdikten sonra beni oku klasöründen 2 dakikadan az sürede işlemi yapabilirsiniz.. not:Grand patch kullanıcıları içindir.... buyrun link http://rapidshare.de/files/2092127/cihanpgs_TSL.rar.html
cihanpgs TSL yi istemiyomusuz bi kaç arkadaş yenile linki demiş ama hiç bi yorum göremedim nyse canınız sağolsun ne diyeyim..
balyoz Değerli arkadaşım ellerine sağlık. Birşey yapıp üretip sunan herkeze teşekkürler. Emeğe yapılan iş ama az , ama çok olsun saygı duyulmalıdır... Selamlar.... :)
cihanpgs iyiyiz allaha şükür ne olsun sizleri sormalı valla uzun süreden sonra tekrar birlikteyiz valla
hamilton abi bende pes4 ve we8 yüklü üzerinde wolf2005 patch ile beraber. yaf ben türkiye ligini istiyorum.pc de oynuyorum (PS2 DEĞİL). yokmu yardımcı olacak bir yardımsever
gurayerdem arkadsalar bende grand patchin sadece ilk 2 partı var dierlerini tam yüklicekken site kapandı... 3 ve 4. partlar icin link varsa sölerseniz ii olur.... TSL'yi gercekten cok merak ediorum........
serromacher oydemir kardeş şu gs gol seslerini de eklesen çok ii olur kolay gelsin bak ciihan arkadaşımız eklemş saolsun sende bi hayır yap...
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: serromacher oydemir kardeş şu gs gol seslerini de eklesen çok ii olur kolay gelsin bak ciihan arkadaşımız eklemş saolsun sende bi hayır yap... Buyur kardeş emrin olur yama senin köpen olsun:) işte yeni link: http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=43090