showman Orjinal Mesajı Yazan: fifaman ben bunu daha önce görmüştüm allah belalarını versin.bu olay çocuğun üzerine beniz döküp yakmışlar.ondan bu halde yani başka şeye çevirmeyin. Konu ile ilgili daha geniş bilgi ve görüntü verirsen iyi olur.
fifaman Orjinal Mesajı Yazan: showman Konu ile ilgili daha geniş bilgi ve görüntü verirsen iyi olur. burda o görüntülerei kaldıramıcak ufaklar var.onun için koyamam .bide arkdaşta çocuk marmariste şu an yani ulaşamam bilmem anlata bildimmi.ancak eylülde gönderebilirim.
masterran Orjinal Mesajı Yazan: fifaman burda o görüntülerei kaldıramıcak ufaklar var.onun için koyamam .bide arkdaşta çocuk marmariste şu an yani ulaşamam bilmem anlata bildimmi.ancak eylülde gönderebilirim. bana biraz argo dilde, kolpalıyosun gibi geldi ama neyse, günahını almayalım...
cHoLdAxX ya burda yazılanları okuyunca resmen dondum. arkadaşlar ne dediğinizin farkında mısınız? şeytan, cin, bilmemne!! orta çağlarda böyle şeyler düşünülodu! Belki bi hastalıktır ya da gen bozukluğu. kınıyorum
cHoLdAxX Orjinal Mesajı Yazan: fifaman burda o görüntülerei kaldıramıcak ufaklar var.onun için koyamam .bide arkdaşta çocuk marmariste şu an yani ulaşamam bilmem anlata bildimmi.ancak eylülde gönderebilirim. acaba o ufaklar linke tıklayamıyo mu???
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: masterran bana biraz argo dilde, kolpalıyosun gibi geldi ama neyse, günahını almayalım... oprtamı germeye gerek yok ;)
Fr€Z€ Ya cHoldaxx a katılıyorum nasıl bunun gerçek birşey olduğunu düşünebilirsiniz.ayrıca şeytan cin tövbe tövbe
ismet_nash bi konu vardı anne baba yüzünden bi bebek dünyaya sakat gelmişti onun gibi biişe olmasın :confused: ama yazık ya :,( :,( sabah sabah ta :kusmuk: