Arkadaşlar biri bana hangi takımın data içindeki hangi şarkıyı kullandığını sonracığıma diğer müziklerin adlarını ve nerede çaldığı mesala 0_gsd.adx ana menüde çalar gibi yada 11_gsx.adx manchester giriş müziği diye bütün listeyi verebilir mi lütfen
Bİde biri bana adx converter nasıl çalışıyo söyleyebilir tıklıyom ms-dos açılıyor sonra tekrar kapanıyor nasıl çalıştırcam