Yorumu siz yapın artık..
http://www.hatira.net/Hatira/html/images/Haber/Kabir.wma
sayfa açılmıo?
Açılıyor ve direk wmn ye giriyor.Ordan da sesli konuşma var.
Bir kötü oldum ya biliyorum ama sonumuz parlak değilmiş gibime geliyor.
cok uzunmus ama gercekten etkleyici..
süper
Ben bunu biliyodum
Aglamistim dinlediimde
cok etkileyici gercekten tüylerim diken diken oldu...
çok güzel kardeş sağolasın
Çok Güzell Sağol
sağol..
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: