Bayılırım bu tip resimlere ve belgesellere. İnsan düşünerek izlediği zaman ufku genişliyor. Hayvanlar aleminin doğası budur. Güçlü zayıfı yer. En güçlü de güçlüyü. Zincir halinde birbirlerini yerler. Kimi bu görüntüleri vahşet olarak yorumlasa da, aslında onlar için Rahmet'tir.