Forma güzel olmuş Burak...
Orjinal Mesajı Yazan: Bule
:)
Ne yapalım abi, Evo'da kızıyolar Türkçe konuşunca. Dediğim gibi diğer formalarıda tekrar elden geçirecem.
:) Orda bie türkçe konuşunca adamlar kızmışdı... Birde Kavga falan çıkmıştıya laf kavgası amma olmuştu haa...Herneyse saptırmayayımda...
SCN nin açılması iyi oldu Oh Beee Türkçe Konuşmak Varmış :p