aztech'in 206 u gibi bi modeli var, gayet temiz küçük, basit....
biraz pahalı gelebilir ama rahat edersin
bu arada herkese söylüyorum bu kadar modem alma işine kasmayın, port falan hikaye, lan diye bi olay var illa internet paylaştırıcaksan da, port şart deil yani illa...