bence fifai gereinden fasla eleştriosnz yok pes'ti falandi fln boş bence gerçekle alakasi olmian bi oyn bide oynanablrlk diosnz fifa 96'dan beri btn fifaları oynadm bence gaayet de gerçekçi pes'e fln da 5 basar
ekskleri war o dooru ama btn oynlarn war
ayrca ben ea sports'dan olsaadm ben de türkiye lgi koymazdm adamlar trkieden para kazanamzlar çnkü org. oyn alan yoq
korsan heryerde war diosnz ama en çok trkiede war adamlar işlerine nie rske atsnlar
trkie lgini yapmadan milyonları krıolar walla hll ossn demekten başka bşi demicem
kolay gelsn...