yıl 50.si gerçekleşen Eurovision Şarkı Yarışması'nı kazanan ülke 230 puanla Yunanistan oldu.
24 ülkenin performans sergilediği akşamda kıyasıya bir rekabet oldu.İlk başlarda birincilik Letonya ve İsviçre arasında değişirken,gecenin sonunda 50. Eurovision Şarkı Yarışması'nın birincisi belli oldu:Yunanistan-Helena Paparizou!!!!!!
Oylamaların sonunda Türkiye 92 puanla 13. oldu.Bu durmda karşısında bir dahaki yıl Yunanistan'da yapılacak olan Eurovision Şarkı Yarışması'nda Yarı Final'de olacağız.
Oylama sonunda sıralama şöyle:
1-Yunanistan
2-Malta
3-Romanya
4-İsrail
5-Letonya
6-Moldova
7-Sırbistan&Karadağ
8-İsviçre
9-Norveç
10-Danimarka
11-Hırvatistan
12-Macaristan
13-Türkiye
14-Bosna&Hersek
15-Rusya
16-Arnavutluk
17-Makedonya
18-Kıbrıs
19-İsveç
20-Ukrayna
21-İspanya
22-İngiltere
23-Fransa
24-Almanya
Ayrıca sadece 13 ülke Türkiye'ye oy verdi.Türkiye'ye verilen oylar ise şöyle:
Arnavutluk:8 puan
Avusturya:7 puan
Belçika:10 puan
Bosna&Hersek:8 puan
Bulgaristan:3 puan
Danimarka:8 puan
Fransa:12 puan
Makedonya:4 puan
Almanya:10 puan
Hollanda:12 puan
Romanya:3 puan
İsviçre:6 puan
İngiltere:1 puan
Gecenin süprizi ise müthiş bir yükselme ile Letonya oldu.Şarkılarında sağır dilsiz hareketlerini kullanmaları onlara avantaj sağladı ve 5. oldular.
Gecenin üzücü tarafı ise biz komşumuz Yunanistan'a 12 puan verdik fakat Yunanistan Türkiye'ye hiç puan vermedi.
Yunanistan'ı tekrar tebrik ediyorum ve 2006 hatalarımızı düzelterek iyi bir sonuç alacağımızı umuyorum.
Gülseren ve Shaman Dans Grubuna ayrı bir teşekkür ediyorum.Ellerinden geleni yaptılar.İyi bir sonuç aldılar.Sağolun varolun.
Bu arada İşveçli organizasyon şirketini kınıyoum.Sağolsunlar şarkımızı sabote ettiler.Yabancı sesler çıktı şarkımız sırasında.Bunlar bir teknik hata.TRT işallah uyanır ve bu konuda EBU'yu uyarır.