Malum site bakımdaydı ve birçok şey geride kaldı ben şimdi bu zmna kdrki maçlarla ilgili biraz yorumda buluniyim.
Phoenix Suns4-0Memphis Grizzlies
aslında bu seri phoenix süpürmesine rağmen çok da rahat değilde suns açısından her maça başa baş gitti ama phoenix zaten favori olduğu seriyi rahat aldı
San Antonio Spurs4-1Denver Nuggets
Bu seriyide favorisi kazandı.Ve denver galip geldiği maç dışında san antonio pekte zorlayamadı ve rahat bir şekilde sas seriyi geçti
Seattle Supersonics4-1Sacramento Kings
Bu seride bnm favorim sacramentoydu ve çok zevkli geçip serinin 4-2 sacramentonun alacağını düşünürken.Seattle sezon boyu yaptığı sürprizi bir daha gerçekleştirip sacramentoyu elemeyi başardı ve buseride ray allen inanılmaz oynadı
Dallas Mavrericks4-3Houston Rockets
İnanılmaz,inanılmaz,inanılmaz bir seriydi ilk turun tartışmasız en güzel serisiydi.Houston deplasmanda iki maçıda kazanıp kendi sahasında iki maçı kaybetti ve avantaj tekrar dallas a geçti daha sonra dallas 3-2 öne geçti bu seferde houston yakaladı ama son maçta dallas adeta sahadan sildi houston ı ve jeff van gundy nin bi tkımı ilk defa 40 sayı fark yedi.Bu seridede tracy mcgrady ve jason terry çok iyi oynadılar.
Miami Heat4-0New Jersey Nets
Bu serinin uzak ara favorisiydi zaten miami ama ben hiç değilse new jersey nin jefferson ın dönmesiyle bir maç dai olsa kazanacağını düşünmüştüm ama olmadı ve bu sene playofflardaki ilk triple-double ı jason kidd bu seride gerçekleştirdi.
Detroit Pistons4--1Philadelphia 76'ers
Bu seridede phila nın evindeki bi maçı alacağını düşünöüştüm ve öylede oldu.Detroit tıpkı şampiyon gibi oynadı.Iverson'ın insan üstü performansı buna ek olarak dalembert in de etkili oynu bir maçtan fazlasını kazandıramadı phila ya
Boston Celtics4-3Indiana Pacers
Indiana'ya ne denebilriki..Sezon içinde yaşadığı aksilikler,Cezalar neler neler.Ama rick carlisle ve oyncuları hiç yılmadı ve playoffa 6.sıradan kaldılar.Bu seride avantaj boston daydı ve de birçok kişi boston'ının bi üst tura çıkacağına inanıyordu.Ama sezon boyunca gösterdikleri inanılmaz mücadeleyi sonuna kdr gösterip bu seriyi aldılar burada indianayı bir kez daha alkşlamak istiyorum
Chicago2-4Washington
Mantığımın Washington kalbimin ise chicago dediği bir seriydi.zaten jordan dolayısıyla herkesin belli bir sempatisi vardır chicagoya ama bu sene ben jordan :) ve diğerlerinin katılımıyla gereçektebn seyir zevki yüksek bi tkm olmşlardı.ilk 2 maçıda kazandılar ama daha fazlasını yapamadılar hughes ve arenas bu seride gerçekten mütiş oynadılar ve haklı olarak bi üst tura çıktılar
Phoenix4-2Dallas
Bu seride seyir zevki açısından çok zevkliydi.6 maçın tamamında iki takımda 100'ü geçti ama nash'in önderliğinde suns dallas'ın bi üst tura çıkmasına izin vermedi
San Antonio4-2Seattle
Belkide sezon içinde sas'in başına en çok bela açan takımdı ve sacrameto serisi sonrası bende bi acaba dedim ama san antonio gibi tecrübeli bir takıma fazla karşı koyamadılar ve bu seneki sürprizimiz buraya kdr dediler
Miami4-0Washington
Bu seridede miami nin bi maç kaybedeceğini düşünmüştüm ama yine olmadı ve wade'in jordanvari oynu ve zo'nun da eski günlerini aratmaması sayesinde bu seriyide süpürerek geçtiler.
Detroit4-2Indiana
Bence bu tur en çok ilgi çeken seriydi.Belki maçlar zevkli olmadı savunma ağırlıklı maçlar oldu ama tüm nba severlerin gözü bu serideydi.Çünkü şu an ron artest'in oynayamamasının birçok değişikliğin oluşmasının nedeni nba'de bu maçtı ve herkesin aklında soru işaretleri vardı.Ama hiç beklenildiği gibi olmadı çok dostane bi şekilde oldu ve hatta larry brown'ın o yaptığı hareket son saniyede mola alıp detroit benchini inidana benchinin önüne getirip reggie yi alkışlatması olağan üstü bi hareketti.Sanıyorumki tüm izleyenlerin gözü dolmuştur.
San antonio3-0Phoenix
Evet bu seride herkes daha cok cekisme bekliodu herkes ama sas buna izin vermedı ve yavas yavas rakibini beklemeye başladı.
Miami1-1Detroit
Ben bu seride miami yi üstün görüyodum ama bu 2 maçtan sonra fikrim değişti.Detroit tıpkı geçen seneki lakers serisindeki gibi ezici oynuyor ve beni çok korkutuyor.Ama shaq'ın azdığı wade'in de jordan gib oynadığını varsayarsak detroit'in hiç bi şansı kalmaz.Şimdi ben the palace of auburn hills teki maçı merakla bekliyorum