Orjinal Mesajı Yazan: HotSauce18
neden ya hiç bitmicek olan şey gıda dır yani işsiz kalma olasılığın neredyse yok bile
kardeş öle diil işte...eğer öle bi genelleme yapabilseydik ist. üni. su ürünleri bölümü mezunu paraya para demezdi su derdi :) sudan bol ne var...
gıda mühendisliği mezunları pek bi iş yapmıo sayılır çünkü türkiye de gıda mühendisliği, metalurji malzeme mühendisliği gibi kimya ile ilgili dalların mezunlarının yerini kimya mühendisleri alıo mesela. ileri de ne olur o bilinmez ama durum bundan ibaret.
ayrıca bi de seçeceğiniz bölümün ismine aldanmayın gidin sınıflarını bile görün, derslerin içeriklerine göz atın. ben bu dersi alırsam mesleğimle ilgili ne işime yarar die düşünün? kısacası bölümü adıyla veya puanıyla sewmeyin, derslerin içeriği ne kadar ilginizi çekerse siz de o kadar o bölümün adamısınız demektir.