âİ£T10 Beyler elinde bu yamadan olan arkadaşlar varsa; içindeki menü ve arkaplan resimlerini bana yollayabilirmi acaba? e_text.afs adlı dosyayı. msn'den atarsanız çok sevinirim. j_carew23@hotmail.com