ELECTRIFY Arkadaşlar ps1 için xp de çalışan emülatör arıyorum. özellikle winning eleven için. bilen varsa link verebilir mi? veya msnden... :gurup:
Aydin 4 Emurayden için http://s45.yousendit.com/d.aspx?id=1TJO0768WRD742JXWA8CW9FQ5H xp de çalışıp çalışmadığını bilmiyorum bendeki cdleri bi çocuğa vermiştim. deneme yanılma yapın
ELECTRIFY Orjinal Mesajı Yazan: iori Emurayden için http://s45.yousendit.com/d.aspx?id=1TJO0768WRD742JXWA8CW9FQ5H xp de çalışıp çalışmadığını bilmiyorum bendeki cdleri bi çocuğa vermiştim. deneme yanılma yapın teşekkürler iori...ama dogus un da dediği gibi açılmıo sanırım xp de. aslında elimde piyasadaki en ii emulatörlerden biri var (ePSXe) ama onun da bios dosyasını eklemen gerekiyomuş. bulamıyorum... :bilmemki: ePSXe yi kullanan var mı?
ELECTRIFY Orjinal Mesajı Yazan: dogus1990 kardes sen ePSXe yi nerden indirdin ?? http://www.epsxe.com/files/epsxe160.zip sanırım www.inndir.com da türkçesi de var.
uLtRadOgUs bende biosunu buldum : http://www.emulation-roms.com/ yazilar fransizca ama anlasilio üye ol 2 dak sonra yukarda bios yazio oradan indir playstation biosunu...
ELECTRIFY ben de buldum biosu bi yerden. onu bios dosyasına kaydedttim sonra config den wizard guide dedim şimdi de video için plug-in istiyo...onları arıyalım bulunca buraya yazarım ben. biraz zahmetli oluyo ama grafikler iiymiş baya bu emulatörde.
ELECTRIFY http://www.ngemu.com/download.php?action=plugin&id=108 işte plug-in dosyasını da buldum ama oyun çok ağır çalışıo hayallerim suya mı düşüo ne? oyunu cd den çalıştırcan tabi ama bazı emülatörler rom da kabul dio. rom sitelerine bi bak.
03Gs1905 Dostum programın bir yerinde pal-Ntsc ayarı var onu pal'a getir yawaşlama olayı düzelir hem grafik kalitesi bir nebze artar....
ELECTRIFY Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Dostum programın bir yerinde pal-Ntsc ayarı var onu pal'a getir yawaşlama olayı düzelir hem grafik kalitesi bir nebze artar.... saol hocam dediğini yaptım ama bişi olmadı...oyun çok çok yavaş daha girmek nasibolmadı :) BIOS yürüt diyince bile ağır ağır girio baya yavaş... arkadaşlar epsxe kullanan yok mu aramızda? ayarlarını bi annatsanız... :elsalla: