canhek70 Arkadaslar her ne kadar uefa kupasını kazansamda sampıonlar lıgınde yarı fınale cıksamda besıktasın reputatıonı nationalı asamıyo...sızde böle bi durumla karsılastınızmı
dead_devil Ya böyle bir sorun bendede vardı. Gerçi hiç takmamıştım ama sonradan çıkan 5.05 yamasını yükleyince düzeldi. Belkide sorun ondan kaynaklanıyordur. Bir dene istersen. Kayıtlı oyunlarıda destekliyor zaten.