XII beyler bi virus sonrası bazı dosyaları hallettim fakat bi dosya kaldı o ise sağ tuşu kilitliyor bunu açmam lzm.bide arka plan deiştirme kapanıyor masaustu simgeleri C:destkop die bi bölüme atılıor.yapabilecem bi yöntem warmı??