Fi tarihinde bun benzer bir konu açılmıştı oraya yazdıklarımı biraz editleyerek buraya yapıştırıyorum. UFO'ların olmaması haline oluşacak muthiş yer israfını bir yana koyarsak varlığının en büyük kanıtı Roswell olayıdır.
**Nedir bu Roswell Olayı?**
Ufolar konusunda en meşhur olay Roswell olayıdır. 1947 yılında Roswell'e bir UFO düşer. Roswell Hava Üssü tarafındanda resmi olarak teyit edilir. UFO'un düştüğü çiftlik ordu tarafından kapatılır. Çiftliğin sahibi William Mac Brazel çiftliğindeki parçaları Amerikan ordusuna teslim eder. Olay basınada yansır ama ertesi gün askeri yetkililer olayı yalanlar. Ordu bunun bir "meteoroloji balonu" olduğunu iddia eder. Heralde bu çok değerli bir meteorloji balonu(!) olmalı ki çiftlik bir hafta ordunu tarafından kapatılır ve bir hafta sonunda tek bir enkaz parçası bile kalmaz. Enkaz esrarengiz şekilde yokolur. Sonra roswell'den çıkar sağlamak isteyenler olur tabi örneğin sahte otopsi. Roswell'de bulunan uzaylıya yapıldığı iddia edilen otopsi. Ama dikkatli incelendiğinde sahteliği ortaya çıkar.
Bu olaydan sonra birçok vaka oldu. Ama bunların çoğu yalandı gerçek olanlarında hükümetler tarafından kanıtları yok ediliyor ve inkar ediliyordu. Zaten yapılan bir araştırmaya göre amerikalıların %80'i hükümetin bu konuda kamuoyundan birşeyler sakladığı kanısında.
**Peki hükümetler ve birçok insan neden UFO'ları reddeder?**
Kabul etmek gerekir ki hükümetler işlerini çok iyi yapmışlar. İnkarcıların olması bunun kanıtı. Heralde çıkıp biz ufo ele geçirdik demelerini bekleyemeyiz, o teknolojiyi kendi çıkarları için kullanmak varken topluma maletmek kimin işine gelir. Zaten UFO'ları inkar edenler ikiye ayrılır; birincisi bu zekice yazılmış inkar senaryolarına inananlar, ikincisi ise düşünmeden reddenlerdir. Reddedenler "UFO'lar yoktur, zeki yaşam sadece dünya yaşamına verilmiş bir olanaktır" düşüncesinde ısrarıcıdırlar. Kendilerini tüm evrenin sahibi zannederler ve görebildiklerinin ötesindekilerle ilgilenmezler.
UFO'ya inananlara ve ufologlara saygı duyulmamasının bir sebebide gerçek olaylardan sonra yaşanan bir sürü sahte olaydır. Bazı sahtekarlar bu işten çıkar sağlayabilmek için kendilerini komik duruma düşürürler.
**UFO'lar hakkında resmi kanıt var mıdır?**
Roswell hava üssü UFO ele geçirdik diye resmi bir duyuru yaptı ama iki gün sonra birden sustu.
1947'den sonraki yıllarda FBI başkanı J. Edgar Hoover'ın yaptığı bir açıklama şöyle:
"Yere çakılan uçan dairelerden parça almak konusunda ısrarcı olmalıyız. Örneğin "La vakası"nda ordu bizden önce davrandı ve bize tek bir parça bile bırakmadılar.".
FBI tarafından UFO'ları araştırması için X-Files bölümü kuruldu.
**UFO'lar bir tek Amerika'da mı çıkıyor?**
UFO'ların birçok yerde gözüktüğü doğrultusunda istihbaratlar var. ABD dışında başlıca Brezilya, Meksika, Almanya gibi ülkelerde büyük yankı oluşturan UFO olayları olmuştur. Bunların dışında küçük olaylar ise hemen hemen her ülkede(hatta türkiyede bile) olmuştur. Bu yüzden gerçeklerle yalanları ayırt etmek zor hale gelmiştir
**Din, Ufoları inkar mı eder?**
Kutsal kitaplarda dünya dışı varlıklardan bahsedilen bölümler olduğuna dair duyumum var. Zaten bahsi geçmese bile bu olmadığı manasına gelmezdi. Kutsal kitaplarda modern bilimin bulduğu birçok şeyden bahsedilmiyor ama bu bulumları sağlayan akıl ve mantık diye iki şeyden bahsediliyor. Bu iki şeyin kavrayamacağı melek, cin gibi varlıklar kitaplarda bahsedilir tabiki. Bazı bağnaz insanlar UFO'lara inananların tanrıya inanmayan dinsizler olduğunu iddia ederler. Bu insanlar zamanında dünyanın yuvarlak olduğunu iddia etmenin, güneş sisteminin ve uzayın varlığını iddia etmenin, tıp biliminin, teknolojiyle uğraşmanında dinsizlik olduğunu ileri sürmüşlerdir. Var böyle insanlar yani yapılacak birşey yok..
**UFO'lar nereden gelir?**
UFO'ların geldiği gezegenler değil ama galaksiler ve sistemlerle ilgili söylentiler var. Çoğunlukla orion bölgesinden geldiklerine dair duyumlar var ama emin olunamaz tabiki. Fakat emin olunacak birşey varsa oda güneş sisteminin dışından ve uzağından geldikleri. Buda teknolojilerinin bizden çok ileri olduğunun kanıtı..