shadow_fk Orjinal Mesajı Yazan: Mr.Bean öncelikle smaç basabilmek için bouyunun uzunolması lazım Yemin et :)
freerapper Orjinal Mesajı Yazan: Mr.Bean öncelikle smaç basabilmek için bouyunun uzunolması lazım bide unutmayalım fazla sıçramak ve elinde topun olması lazım :p :D
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: freerapper bide unutmayalım fazla sıçramak ve elinde topun olması lazım :p :D bu ağır bi eleştiri oldu :D :D :D
freerapper zuahaha ama başka ne cevap verilir buna potayı motayı sahanın bataklık,su vs. olmamasını filan da unuttum ama.... hiç güleceğim yoktu şimdi
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: freerapper zuahaha ama başka ne cevap verilir buna potayı motayı sahanın bataklık,su vs. olmamasını filan da unuttum ama.... hiç güleceğim yoktu şimdi la olum yeter lan :p
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: Slamdunker 160 IN ÜSTÜNDEKİ HERKES 200 CM E ZIPLAMADN DEYİYO ZATEN :D walla ha ama 300 demek istemiştir :sly:
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: tramp_1905 tmm abi yeter bu kadar geyık walla yeter artık ha :mad: :p :D